سفارش تبلیغ
صبا ویژن
جمله های طلایی و مطالب گوناگون
برتری دانشمند بر عابد، مانند برتری ماه شب چهارده بر دیگر ستارگان است . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]

نوشته شده توسط:   الهه ناز  

مجموعه: دانستنیهای جنسی

 

کاهش میل جنسی, کم کردن میل جنسی, کاهش تحریک پذیری

کاهنده میل جنسی

 

برخی موادغذایی، قاتل ارتباط زناشویی شما باعث کم کردن میل جنسی هستند. با رژیم غذایی سالم می توانید تا اندازه زیادی می‌توانید فاصله‌ای که موقع سرد شدن رابطه زناشویی میان‌تان ایجاد شده را پر کنید و به رابطه‌تان گرمای بیشتری بدهید.

غذاهایی که باعث سردمزاجی میشود (کاهش میل جنسی)

سیر

هرگز قبل از رابطه زناشویی از سیر استفاده نکنید چون نه تنها دارای عطر و بوی قوی است؛ بلکه دارای نشاسته است که می‌تواند نفخ ایجاد کند و باعث کاهش شهوت می شود.‌‌‌‌

 

گوشت قرمز

مصرف بیش از حد گوشت قرمز سنگین به شما احساس تنبلی و خواب آلودگی می دهد، چرا که هضم آن دشوار می باشد. پیش از رابطه از خوردن غذاهای سنگین پرهیز کنید.

 

نعناع یکی از راه های "کاهش میل جنسی"

ممکن است فکر کنید که جویدن قرص نعناع برای تازه کردن نفس قبل از رابطه جنسی خوب است، مطالعات نشان می‌دهد که مواد موجود در نعناع می‌تواند سطح تستوسترون را کاهش دهد و در نتیجه بر میزان میل جنسی شما تاثیر منفی بگذارد.

 

غذاهای حاوی سویا کاهش دهنده میل جنسی

برخی از پژوهش‌ها می‌گوید که رژیم‌های غذایی حاوی مقادیر زیادی سویا، می‌تواند به کاهش تولید هورمون تستوسترون و مایع منی بیانجامد. البته پژوهش‌های پیشرفته هنوز دلیل این رابطه را کشف نکرده است.

 

کاهش میل جنسی, کم کردن میل جنسی, کاهش تحریک پذیری

کاهش میل جنسی

 

روغن نباتی کاهنده میل جنسی

برخی از روغن‌های نباتی، حاوی مقادیر بالای روغن غیر اشباع شده است که می‌تواند به کاهش زیاد میزان تستوسترون بیانجامد. این مساله را مرکز کولومبوس ویژه بیماری‌های جنسی اعلام کرده است. هرمون تستوسترون نقش مهمی در میل جنسی مردان و زنان ایفا می‌کند از این رو سعی کنید از روغن زیتون بِکر استفاده کنید.

 

شیرین کننده های مصنوعی از مواد غذایی کاهنده میل جنسی

شیرین کننده های مصنوعی (آسپارتام و...) که در تولید نوشابه های رژیمی، شیرینی و شکلات ها استفاده می شوند، موادی شیمیایی هستند که مانع تولید و تشریح هورمون های دوپامین و سروتونین می شوند که نتیجه اش کاهش شدید میل جنسی، افسردگی، تحریک پذیری و... است.

 

کاهش میل جنسی, کم کردن میل جنسی, کاهش تحریک پذیری

 کاهش دهنده میل جنسی

 

قهوه

یافته های دانشمندان مدرسه پزشکی دانشگاه جنوا در ایتالیا نشان می دهند، فعالیت شدید غدد فوق کلیوی بدن معتادان به قهوه باعث افزایش میزان هورمون استرس در بدن آنها شده که در درازمدت باعث کاهش میل جنسی آنها می شود. برخی از پزشکان معتقدند، نباید بیش از دو فنجان قهوه در روز نوشید.

 

الکل

پرامبات می‌گوید: «مشروبات الکلی باعث کاهش هرمون تستوسترون و افزایش استروژن می‌شود. این ترکیب بر میل جنسی تاثیر می‌گذارد».

 

با وجود این‌که مصرف مشروبات الکلی باعث اعتماد به نفس برای برقراری رابطه جنسی می‌شود، اما خوردن مقادیر زیادی از مشروبات الکلی ممکن است به کاهش میل جنسی بیانجامد.

 

روغن سبزیجات

برخی از روغن های گیاهی سرشار از چربی های دارای حلقه های اشباع نشده اند که ممکن است باعث شوند سطح تستوسترونتان به شدت کاهش پیدا کند. تستوسترون در میزان میل جنسی خانم ها و آقایان نقش ایفا می کند. بنابراین اگر نگران هستید این نوع چربی ها برایتان دردسرساز شوند، توصیه می شود از روغن زیتون اکسترا ویرجین استفاده کنید.

کاهش میل جنسی, کم کردن میل جنسی, کاهش تحریک پذیری

کم کردن میل جنسی

 

نمک

یکی دیگر از دلایلی که باعث می شود بیشتر حواستان به میزان مصرف نمکتان باشد کاهش میل جنسی است. نمک و غذاهایی که سرشار از این مواد معدنی هستند می توانند منجر به فشار خون بالا بشوند که روی میل جنسی نیز تاثیر دارد.

 

قند

قند می تواند روی میان تنه تاثیر بگذارد و در نهایت باعث شود میل جنسی نیز آسیب ببیند. قندها برای پردازش به انسولین نیاز دارند. این افزایش پایدار میزان انسولین با کاهش سطح تستوسترون در ارتباط است. کربوهیدرات های سنگین مانند پاستا نیز پس از خوردن تبدیل به قند می شوند که می تواند باعث افزایش سطح گلوکز خون شوند و پانکراس را مجبور به تولید مقدار بیشتری انسولین کنند. بنابراین سعی کنید میزان مصرف قند و کربوهیدرات خود را کنترل کنید تا علاوه بر سلامت کلی بدن به میل جنسی ‌تان نیز کمک کرده باشید.

 

 

استیک

با این که گوشت می تواند پروتئین و روی بدن شما را تامین کند، ولی گوشت، حاوی چربی اشباع و کلسترول بالا هم هست. یک رژیم غذایی با گوشت فراوان می تواند خطر ابتلا به دیابت نوع 2، فشار خون بالا و بیماری های قلبی را افزایش دهد که این بیماری ها شرایط سلامت گردش خون و عملکرد جنسی را تحت تاثیر قرار می دهند.

 

یک مطالعه کوچک در سال 2006 که در حواس شیمیایی، منتشر شده، اعلام کرد، خوردن گوشت، ممکن است منجر به ایجاد بویی در بدن شود که جذابیت آن را کم می کند. در این مطالعه، 17 مرد که به دودسته تقسیم شده بودند، به مدت دو هفته یک گروه رژیم با گوشت و یک گروه رژیم بدون گوشت داشتند، که پس از یک هفته جابجا می شدند. از زنان خواسته شد جذابیت را تنها بر اساس بوی پدی که زیر بغل مردان گذاشته شده بود، مشخص کنند و آنها افراد غیر گوشتخوار را ترجیح دادند. 

 

حساسیت فصلی باعث کاهش میل جنسی می شود

هنوز پاییز جای پایش را محکم نکرده، خارش بینی، عطسه و همه علایم حساسیت سراغ‌تان آمده؟ محققان می‌گویند حساسیت فصلی تنها مشکلی نیست که در این شرایط باید نگرانش باشید. آنها در بررسی‌های‌شان ثابت کرده‌اند که حساسیت فصلی می‌تواند میل جنسی را کم کرده و شما را از همسرتان دور کند.

 

بررسی‌های محققان نشان می‌دهد کسانی که به رینیت آلرژیک درمان ‌نشده دچار هستند و همیشه در معرض عود کردن علایم آلرژیک قرار دارند، در زندگی مشترک‌شان هم دچار مشکل هستند و از سردی جنسی رنج می‌برند. از نظر آنها اگر به چنین بیماری مبتلا هستید یا سابقه دچار شدن به آن را داشته‌اید، طبیعی است که میل زیادی به برقراری رابطه زناشویی هم نداشته باشید.

 

پیش از این محققان ثابت کرده بودند آلرژی و علایم آن عملکرد شغلی و تحصیلی را پایین می‌آورند و حتی مجال رشد اجتماعی را هم به مبتلایان‌شان نمی‌دهند، اما بررسی‌های تازه نشان می‌دهد که باید کاهش میل جنسی و کاهش لذت برقراری رابطه زناشویی هم به عوارض دچار شدن به آلرژی اضافه کرد. حتما این بهانه‌ها برای اینکه در اولین فرصت به متخصص مراجعه کرده و آلرژی‌تان را درمان کنید، کافی خواهند بود.

 

 

اشک خانم‌ها میل جنسی آقایان را کم می‌کند

کم نیستند زنانی که فکر می‌کنند با اشک‌شان می‌توانند مرد زندگی خود را تحت تاثیر قرار دهند و روی طرز تفکر و حتی تصمیم‌های او با قطرات اشک‌شان تاثیر بگذارند. اما محققان در بررسی‌های‌شان خلاف این موضوع را ثابت‌کردند.

 

آنها در بررسی‌هایی که روی تاثیر اشک خانم‌ها بر آقایان انجام دادند، دریافتند که این قطرات شور هیچ حس همدردی را در آقایان ایجاد نمی‌کنند و نمی توانند زندگی شما را ازخطر نجات دهند. اما این محققان نه تنها تاثیر مثبت اشک خانم‌ها بر فکر و رفتار آقایان را انکار کردند، بلکه اعلام کردند که اشک خانم‌ها باعث کم شدن میل جنسی همسرشان می‌شود و همه چیز را خراب‌تر می‌کند. آنها گروهی از آقایان را در معرض اشک زنان قرار دادند و دریافتند با بوییدن اشک واقعی، فعالیت بخش‌هایی از مغز که به تحریک جنسی مربوطند، کاهش می‌یابد.

 

محققــان ‌در ادامـــه بررسی‌های‌شان دریافتند رفتارهای ناخودآگاه انسان، پیام‌های بسیاری را به اطرافیان ارسال می‌کند و گریه کردن هم یکی از این رفتارهای پیام رسان است. آنها دریافتند گریه کردن موجب انتقال یک پیام شیمیایی به دیگران می‌شود و گرچه مکانیسم دقیق آن هنوز شناخته نشده است، اما نتایج حاکی از آن است که اشک خانم‌ها میل جنسی آقایان را کم می‌کند.

 

گردآوری: بخش زناشویی بیتوته


 
نظرات شما ()
 

نوشته شده توسط:   الهه ناز  

مجموعه: مشاوره خانواده

 

مشاوره تلفنی روشا,مشاوره خانواده,مشاوره ازدواج

مرکز مشاوره روشا


موسسه ی روشا مشاور یک مرکز مشاوره در زمینه های گوناگون از جمله مشاوره خانواده تلفنی، مشاوره ازدواج، مشاوره طلاق، مشاوره روانشناسی، مشاوره خیانت، مشاوره کودک و نوجوان، مشاوره ترک اعتیاد، مشاوره جنسی و مشاوره تحصیلی می باشد.


یک موسسه ی پیشرفته با مجرب ترین مشاوران، در دو نوبت صبح و عصر  همه روزه از  8 الی 23

 

مرکز مشاوره تلفنی و حضوری روشا (روشنی روز) تمام آنچه که شما به آن نیازمندید را به راحتی در دسترستان قرار می دهد، اگر در منزل باشید یا در سفر و یا حتی اگر نیاز به نزدیک شدن و قرار مشاوره حضوری با مشاور خود را دارید ما در کنارتان هستیم.


مشاوران آگاه، همراه و دلسوز این موسسه، تا هر آنجایی که شما بخواهید کنارتان حضور خواهند داشت حتی در روزهای تعطیل. پس عجله کنید، شما تنها یک قدم با حال خوب فاصله دارید، گوشی را برداشته و یا ماشین خود را استارت بزنید و ما را باحضورتان دلگرم نمایید.


برای همه ما در زندگی مسائلی به وجود می‌ آید که ناخودآگاه بخش زیادی از ذهن ما را به خود مشغول می‌ کند، پس قبل از اینکه این مسائل تبدیل به مشکلات شوند از مشاوران ما کمک، همدلی و راهنمایی بخواهید.


انواع مشاوره:
مشاوره خانواده
همه ی ما در خانواده متولد شده و در خانواده نیز رشد کرده ایم، گاهی خودمان یا اعضای خانواده دچار مسائلی می شویم که به تنهایی از پس حل آن ها بر نمی آییم برای حل این مسائل بهترین و در دست ترین راهکار مشورت با یک مشاور می باشد، تا بتوانیم بهترین تصمیم را گرفته و حتی متوجه شویم که گاهی مسائل آنقدر هم که ما فکر میکردیم بزرگ و اساسی نبوده است و با چندین جمله ی کوتاه قابل حل هستند.


موضوعاتی که در مشاوره خانواده بررسی می شوند اعم از:
مشاوره زناشویی، راه های رفع مشکلات زناشویی، مشکلات زندگی مشترک و مهارت های ارتباطی خانواده ها و …. می باشند.


برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد هر کدام از این موضوعات کافیست بر روی آن موضوع کلیک نمایید تا به روزترین و جامع ترین مقالات را در مورد آن مسئله مطالعه نمایید.


مشاوره ازدواج

این روزها مهم ترین موضوعی که هر خانواده و هر جوانی را درگیر کرده است مشاوره پیش از ازدواج و مشاوره پس از ازدواج است، که می توان هم به صورت مشاوره تلفنی ازدواج و هم به صورت مشاوره حضوری ازدواج از این موضوع اطلاعات کافی را به دست آورد.


مسائل قابل بررسی در این موضوع خاص عبارتند از:

مشاوره قبل از ازدواج، معیارهای انتخاب همسر، رفتار مناسب با خانواده همسر، اختلافات زن و شوهر، ازدواج سفید، ازدواج اینترنتی و تست روانشناسی ازدواج که برای تکمیل اطلاعات می توانید روی موضوعات کلیک کنید.


مشاوره طلاق
سومین موضوع که زوج های زیادی را درگیر خود کرده مشاوره طلاق می باشد که با توجه به مسائل و مشکلات امروزی بهتر است قبل از هر اقدامی برای طلاق از آن بهره مند شویم.


موضوعات قابل بررسی در این زمینه عبارتند از:

طلاق عاطفی، درخواست طلاق، انواع طلاق، آثار طلاق، طلاق توافقی، حق طلاق، تاثیر طلاق والدین بر فرزندان


شما می توانید مشاوره طلاق تلفنی یا مشاوره حضوری طلاق را از مرکز ما بخواهید و مطمئن باشید مشاوران ما برای کمک به تصمیم گیری بهتر شما. تا هر زمان که بخواهید در کنارتان خواهند بود.


مشاوره روانشناسی
ارزنده ترین مشاوره ما در مرکز مشاوره روشا، مشاوره روانشناسی با موضوعاتی همچون: درمان افسردگی، استرس و اضطراب، مشاوره شکست عشقی (عاطفی)، تست های روان شناسی، چگونگی برخورد با فردی که قصد خود کشی دارد، مهارت های دوست یابی و درون گرایی و برون گرایی و …. می باشد.


برای شناخت بهتر و دانستن آنچه برای بهتر کردن حال خود بدان نیازمندید با ما تماس بگیرید. فاصله ی شما با ما بسیار نزدیک است. وظیفه ی ما در روشا مشاور رساندن اطلاعات کافی در هر زمینه ی روانشناسی به شماست.


مشاوره خیانت
موضوعی نه چندان خوشایند که امروزه به سادگی در حال رخ دادن می باشد و ممکن است یک زندگی خوب و نرمال را تا نابودی پیش ببرد. با مشاوره گرفتن می توان تلخی این اتفاق را تا حد زیادی کم و کنترل کرد.


منتظر نمانید تا اوضاع بهتر شود. حال خوب را با کار خوب برای خود ماندگار کنید.


انواع موضوعات قابل بررسی در مبحث خیانت اعم از:

روابط فرازناشویی، مهم ترین نشانه های خیانت، دلایل خیانت در مردان، دلایل خیانت در زنان، چگونه با خیانت همسر کنار بیایم و …
مشاوره تلفنی خیانت و یا مشاوره حضوری خیانت راه حلی برای دریافت هرچه بهتر و سریعتر آرامش شما.


مشاوره کودک و نوجوان
این روزها والدین برای تربیت و برقراری ارتباط صحیح با فرزندان خود تلاش بسیار چشمگیری نسبت به گذشته دارند و برای به وجود آوردن و حفظ این ارتباط از راه های مختلفی اقدام می کنند که یکی از آن راه ها مشاوره تلفنی کودک و نوجوان و یا مشاوره حضوری کودک و نوجوان می باشد.


موضوعات فراوانی در این زمینه وجود دارد که ما با توجه به نیاز شما به بررسی مهم ترین آنها مانند:

روانشناسی کودک، بهترین روش های تربیتی، مهارت های فرزند پروری، مشکلات رفتاری نوجوانان، بیش فعالی، تربیت جنسی کودکان، مشکلات دوران بلوغ و نوجوانی، افزایش اعتماد به نفس در نوجوانان، مهارتهای دوست یابی در کودکان و …..

برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد هر کدام از مقالات بالا روی آن موضوع کلیک نمایید و یا با مشاوران روشا تماس حاصل فرمایید.


مشاوره اعتیاد
اعتیاد، مشکلی که این روزها گریبان بسیاری از خانواده ها را گرفته و آنان را با این موضوع درگیر نموده است. البته که خود شخص مصرف کننده بیش از همه دچار مشکل می شود زیرا دائما  در حال پنهان کاری، ترس و دروغ گفتن می باشد.


امروزه بر خلاف گذشته راه های گوناگونی برای رهایی از این مسئله وجود دارد، که یکی از در دسترس ترین ان ها مشاوره ترک اعتیاد تلفنی و یا مشاوره ترک اعتیاد حضوری می باشد.


در موسسه ی مشاوره ی روشا، هرکدام از این خدمات با توجه به نیاز شما ارائه می شود.


مهم ترین موضوعات مشاوره ای در مبحث اعتیاد:

گرایش به اعتیاد، ترک اعتیاد، انواع مواد مخدر یا محرک، علائم اعتیاد و اعتیاد به شبکه های اجتماعی می باشد.

با ما تماس بگیرید تا با شما برای رسیدن به آخرین مرحله ی ترک و دریافت آرامش همگام شویم.


مشاوره جنسی
مشکلات جنسی از گذشته تا امروز در حال بررسی می باشند اما امروزه با اطلاعات بیشتری که درباره ی انسان ها در دست می باشد، تغییرات خوشایند فراوانی برای اشخاص در این زمینه به وجود آمده است.


برای آنکه بتوان یک رابطه ی سالم و مناسب با شریک جنسی برفرار نمود، لازم است هر شخصی اطلاعات خود در این زمینه را افزایش دهد.


موضوعات مورد مطالعه برای شما در این زمینه عبارتند از:

مشکلات جنسی، روابط زناشویی، درمان زود انزالی، خود ارضایی و عوارض آن، اختلالات جنسی و ……
حال برای رفع مشکلات خود می توانید با مشاوران سکس تراپ موسسه ی روشا مشاور در تماس باشید. مشاورانی امن برای شنیدن مسائل شما و ارائه ی بهترین خدمات مشاوره ای مختص شما ….


مشاوره تحصیلی / مشاوره نظام وظیفه
از مفیدترین اقداماتی که در زمینه هدایت و مشاوره دانش آموزان و دانشجویان در مقاطع مختلف تحصیلی می توان از آن نام برد مشاوره تحصیلی تلفنی و یا مشاوره تحصیلی حضوری مداوم و دوره ای است.


مشاوره در زمینه های:

مشاوره تحصیلی مدرسه، مشاوره تحصیلی کنکور سراسری، دانشگاه های بدون کنکور، مشاوره تحصیلی کنکور کارشناسی ارشد، مشاوره تحصیلی آزمون دکتری سراسری و آزاد، مشاوره نظام وظیفه و …..


پیشنهاد می کنیم برای آشنایی بیشتر در خصوص تاثیر مشاوره تحصیلی و یا خدمات مشاوره تحصیلی تلفنی ادامه مطالب را دنبال نمایید.


موضوعاتی که در بالا به آن ها اشاره شد موضوعاتی هستند که همه ی ما برای ادامه ی زندگی در مسیر درست باید به آن ها توجه نماییم و اطلاعات خود را در مورد هر کدام از این مسائل به روز کنیم تا بتوانیم آرامش را به خود و خانواده ی خود هدیه دهیم.


و کلام آخر اینکه ….
تمامی کادر موسسه ی روانشناسی و تحصیلی روشا مشاور از مشاهده ی این صفحه و مطالعه ی موضوعات اشاره شده ی آن از شما عزیزان بی نهایت سپاسگذار هستند و منتظر شنیدن صدای پرمهر و یا حضور دلگرم کننده ی تان می باشند.


*حل مسائل شما خوبان ، حال خوب برای ما مشاوران*


 
نظرات شما ()
 

نوشته شده توسط:   الهه ناز  

مجموعه: دانستنیهای جنسی

 

صحبت درباره رابطه جنسی با افراد دیگر,صحبت درباره رابطه جنسی با دیگران

صحبت درباره رابطه جنسی با افراد دیگر

 

چرا نباید درباره رابطه جنسی خود با دیگران صحبت کنیم؟

صحبت درباره رابطه جنسی با افراد دیگر یکی از رفتارهایی است که اگر یکی از زوجین انجام دهد باعث زدن آسیب های زیادی در زندگی می شود. برای همین خیلی از متخصصان به همسران سفارش میکنند که در مورد مسائل زناشویی خود با افراد دیگر حرف نزنند، زیرا افراد با این شرایط حس امنیت ندارند و به حریم خصوصیشان آسیب می رسد.

وقتی یکی از زوجین خبردار می شود که همسرش با فرد دیگری درباره مسائل مربوط به رابطه جنسی حرف می زند دیگر نمی تواند با اعتماد و امنیت کامل خواسته ها ، نیازها و احساساتش بروز دهد.

 

حرف زدن درباره رابطه جنسی با افراد دیگر یکی از رفتارهایی است که اگر یکی از زوجین انجام دهد باعث زدن آسیب های زیادی در زندگی می شود. برای همین خیلی از متخصصان به همسران سفارش میکنند که در مورد مسائل زناشویی خود با افراد دیگر حرف نزنند، زیرا افراد با این شرایط حس امنیت ندارند و به حریم خصوصیشان آسیب می رسد.

 

اگر چنین مشکلی برایتان پیش آمده می توانید با مشاور خود درمیان بگذارید تا بتواند به شما کمک کند.

 

صحبت درباره رابطه جنسی با افراد دیگر,صحبت درباره رابطه جنسی با دیگران

صحبت درباره رابطه جنسی با دیگران چه عواقبی دارد

 

چرا بعضی از افراد درباره رابطه جنسی با دیگران صحبت میکنند؟

علل مختلفی برای اینکه افراد درباره مسائل زناشویی خود با دیگران صحبت میکنند می تواند داشته باشد. مثلا بعضی از افراد در رابطه جنسی خود دچار مشکلاتی هستند و راه حل آن را نمی دانند. به همین علت با دیگران صحبت می کنند تا بتوانند از تجربیات آنها استفاده کنند .

باید این را بدانید که این راهکارها مناسب نیستند ،چون ممکن است به حریم شخصی شما آسیب برساند و حتی راهکارهایی که از افراد غیر متخصص می گیرید به جای کمک به رابطه، صدمه به آن وارد کند.

 

برای اینکه بتوانید مشکتان را حل کنید باید به یک متخصص رجوع کنید . روانشناس و دریافت راه حل های جنسی می تواند به شما کمک خیلی زیادی بکند.

 

بعضی از افراد به علت صمیمیتی که با دوستان خود دارند این کارها را انجام می دهند و باعث می شود که به این کار عادت کنند بدون آنکه به مشکلات و پیامد های آن فکر کنند.

 

صحبت درباره رابطه جنسی با افراد دیگر,صحبت درباره رابطه جنسی با دیگران

چرا نباید درباره رابطه جنسی خود با دیگران حرف بزنیم

 

صحبت کردن درباره رابطه جنسی با دیگران چه پیامدهایی دارد؟

مثلا در نظر بگیرید که خانمها از رابطه جنسی با همسر خود خجالت می کشد ،با چه کسی می تواند درباره این موضوع صحبت کند؟ در صورتیکه رابطه جنسی خصوصی ترین زندگی زناشویی شما به حساب می آید.

 

شما و همسرتان باید خیلی راحت در مورد این امیال و نیاز های خود صحبت کنید و برای اینکه بتوانید در این رابطه موفق شوید باید اعتماد قوی بین شما شکل  گرفته باشد. وقتی در مورد مسائل خصوصی  با فرد دیگری صحبت میکنید این اعتماد را از بین می برید.

 

شیوه 

اگر یکی از زوجین آگاه شود که همسرش درباره مسائل مربوط به رابطه جنسی با فرد دیگری 

 

صحبت کرده دیگر نمیتواند با حس امنیت و اعتماد کامل خواسته ها،احساسات و نیازهایش را با همسرش در میان بگذارد.

 

در نهایت با این کار خود به صورت غیر مستقیم به کیفیت رابطه زناشویی خود آسیب وارد کرده اید. برای اینکه با این اوضاع همسرتان نگران فاش شدن موضوعات خصوصی اش میشود و با این حس وارد رابطه می شود معلوم است که نمی تواند رابطه جنسی لذت بخشی را داشته باشد.

 

صحبت درباره رابطه جنسی با افراد دیگر,صحبت درباره رابطه جنسی با دیگران

صحبت درباره رابطه جنسی با دیگران چه پیامدهایی دارد

 

صحبت درمورد رابطه جنسی با افراد دیگر : کدام دیگران؟

صحبت درمورد مسائل جنسی با دیگران پیامدهایی دارد که ما به هیچ وجه توصیه نمی کنیم. و تنها کسی که میتوانید درباره نیازها ،خواسته ها ، علائق خود و شیوه رابطه جنسی با او حرف بزنید فقط همسرتان است. به همین دلیل باید خجالت را کنار گذاشته و اگر خواسته و یا نا رضایتی در رابطه جنسی دارید، راحت با همسرتان  در میان بگذارید.

 

 

در ضمن شیوه درمیان گذاشتن مسائل جنسی با همسرتان در عکس العمل او بسیار تاثیر گذار است. اگر از موضوعی رضایت ندارید  هیچ وقت از سرزش و تحقیر استفاده نکنید چون با این عمل ضربه ی زیادی به عزت نفس وی وارد خواهد شد.

 

همینطور اگر در مورد رابطه جنسی خود مشکلاتی دارید که با صحبت کردن قابل حل نیست ممکن است که مشکلی در عملکرد شما و همسرتان باشد که نیاز به مداخله متخصص می باشد. بنابراین بهتر این است که مشکلات جنسی را بشناسید و برای تشخیص و درمان مناسب نزد یک متخصص و مشاوره جنسی مراجعه کنید.

 

گردآوری: بخش زناشویی بیتوته


 
نظرات شما ()
 

نوشته شده توسط:   الهه ناز  

مجموعه: دانستنیهای قبل از ازدواج

 

عشق مجازی, عشق مجازی چیست, عشق مجازی سالم

عشق مجازی چیست

 

همه چیز درباره عشق مجازی

عموم مردم از «عشق» بعنوان یکی از گرانبهاترین تحفه های هستی یاد می کنند و عاشق بودن را سعادت خود می دانند. کمتر کسی یافت می شود که از آن فراری باشد و در ژرفای دل خود آنرا ارزو نکند. پیش از هر چیز باید دانست که عشق عبارت است از:دوستی و محبّت در حد زیاد. و آن بر دو نوع است: عشق الهی و عشق مجازی

عشق مجازی چیست؟

عشق مجازی منشا آن، خواسته های غریزی و امیال نفسانی میباشد و بحث ما در این مقاله، بر محور این عشق متمرکز است؛ عشقی که بعضی از جوانان در دوران جوانی به آن دچار شده و خواسته یا ناخواسته سرنوشت خود را دست خوش ناملایمات آن می سازند و در بیشتر مواقع باناکامی و شکست روبرو می شوند.

 

چنین عشقی، ارمغانی جز افسوس و از بین رفتن نقد جوانی برای آن ها بهمراه نخواهد داشت. به قول گروهی بر این باورند که آغاز زندگی بدون عشق، ورود به کارزار نامشخصی است که هیچ تجربه ای در آن نیست.

 

این گروه، از عشق بعنوان ضامن زندگی مشترک یاد می کنند و هر پیوندی را که عاری از عشق پیشین باشد، نفی می نمایند. ایشان بر این عقیده اند که آشنایی دو جوان و رفتارهای محبّت آمیزشان، پایداری زندگی آینده آنان را تضمین می کند و آنگاه با شناختی دقیق از یکدیگر پا به عرصه زندگی می گذارند و….

 

 عشق مجازی, عشق مجازی چیست, عشق مجازی سالم

معایب عشق های مجازی

 

چرا عشق مجازی معمولاً به ازدواج ختم نمی شوند؟

ارتباط مجازی و عاشق شدن یک ریسک به حساب می آید برای این که شما نمی توانید از طریق فضای مجازی شخص موردنظر خود را تمام و کمال بشناسید و شما تا حدی از وی شناخت بدست می آورید که او خود را معرفی کند. در فضای مجازی امکان دارد طرف مقابل شما خود را آنگونه که هست معرفی نکند و بعضی از جنبه های شخصیتی آن فرد هنوز برای شما ناشناخته باقی بماند.

 

شما هیچوقت نمی توانید تا هنگامی که به صورت حضوری با او ملاقات نکنید، از او شناخت وسیعی بدست آورید .پس باید کاملاً احتیاط کنید و جدّی باشید و تا هنگامی که در دنیای حقیقی با یکدیگر ملاقات می کنید از عاشق شدن پرهیز نمایید. زیرا درگیری احساستان امکان دارد برای شما تبعات زیادی را در پی داشته باشد.

 

برای این که بتوانید از شخصی که از طریق فضای مجازی با وی اشنا شده اید شناخت بدست آورید، ملاقات های بیشتر با او داشته باشید و بدون درگیر کردن احساستان تلاش کنید او را بشناسید. ارتباط کلامی رو در رو که با دیدن و شنیدن همراه است سبب کسب اطلاعات بهتری خواهد شد.

 

آیا عشق مجازی سالم امکان پذیر است؟

نمی توان منکر این واقعیت شد که در دنیای امیخته به تکنولوژی این روزهای ما، بهرحال زنان و مردانی در شبکه های اجتماعی و سایت دوست یابی با هم اشنا میشوند و حتی ازدواج می کنند. پس سیاه و خطرناک نشان دادن دنیای مجازی منطقی و صادقانه نیست.آن چه اهمیت دارد این است که بدانیم فضای مجازی قابلیت اسیب رسانی بالایی دارد و هشیاری در این فضا لازمه حفظ امنیت است.

 

عشق مجازی, عشق مجازی چیست, عشق مجازی سالم

مشکلات عشق های مجازی

 

معایب عشق های مجازی

حقایق از شما پنهان می ماند

اگر در دنیای مجازی با شخص دیگری اشنا شوید وی میتواند حقایقی را به آسانی از شما پنهان کند. شما نباید در این باره به صحبتهای طرف مقابلتان اعتماد کامل داشته باشید زیرا امکان دارد آنچه او از خود به شما معرفی می کند زمین تا اسمان با آنچه هست، تفاوت داشته باشد.

 

باید منتظر هر نوع پاسخی باشید

شما گزینه های زیادی در دنیای مجازی دارید و با افراد زیادی در ارتباط اید. اگر در بین آنها به دنبال یک شریک زندگی می گردید ، باید جسارت داشته باشید زیرا اما احتمال این که « نه» بشنوید، زیاد است پس خودتان را برای هر نوع پاسخی آماده کنید.

 

ممکن است سریع گول بخورید

شما نمی توانید از روی عکس هایی که طرف مقابلتان از خود در فضای مجازی منتشر می کند، او را بشناسید و نباید گول عکس های او را بخورید. گاهی عکس های پروفایل و دیگر عکس های منتشر شده در فضای مجازی گویای شرایط خانوادگی و اجتماعی شخص نیست و آنچه این عکسها نشان میدهند کاملاً با واقعیت تفاوت دارد.

 

نمی توانید به راحتی اعتماد کنید

بعضی اشخاص در فضای مجازی با هدف کلاهبرداری فعالیت می کنند. پس هیچوقت به اشخاص در فضای مجازی اعتماد نکنید زیرا همه افرادی که با شما رابطه برقرار می کنند، هدفی مثل شما ندارند. آن ها امکان دارد در ابتدا نوعی رفتار کنند که شما به آن ها اعتماد کنید ولی بعد از مدتی متوجه خواهید شد مقصود آن ها چیزی جز فریب شما نبوده است.

 

عشق مجازی, عشق مجازی چیست, عشق مجازی سالم

عاقبت عشق و عاشقی های مجازی چیست

 

احتمال جدایی زیاد است

ازدواج های مجازی به دلیل شناخت کم تر و غیر واقعی دختر و پسر از یکدیگر بیشتر با شکست رو به رو هستند و ماندگاری زیادی ندارند. این اشخاص چنانچه وارد زندگی مشترک شوند، دعواهای بیشتری را در رابطه تجربه خواهند کرد واحتمال جدایی شان در نخستین سال بعد از ازدواج بیش از آنهایی است که از طریق آشنایی و ملاقات حضوری ازدواج می کنند.

 

با توجه به چت ها تصویرسازی می کنید

اگر با طرف مقابلتان از طریق فضای مجازی و چت کردن اشنا شوید، شما با چت کردن با او از حرف های او تصویرسازی می کنید و او را مثل شخصیت ایده‌ال تان را در ذهن می سازید و توقعات غیر واقعی از وی خواهید داشت در صورتی که چنانچه وی را از نزدیک بینید، در می یابید که تمام تصورات تان خیالی بیش نبوده است.

 

به آسانی کنار گذاشته می شوید

در دنیای مجازی پیشنهادهای متنوعی برای ازدواج وجود دارد ، بنابراین اشخاص راحت یکدیگر را کنار گذاشته و رابطه شان را بهم می زنند و به دنبال شخص دیگری می گردند ولی در دنیای واقعی بر هم زدن رابطه سر مشکلات کوچک به راحتی امکان پذیر نیست.

 

شخص مقابلتان هیچ مسئولیتی در قبال شما ندارد

همان طور که در فضای جازی ارتباط برقرار نمودن اسان است، ترک کردن ارتباط هم راحت و اسان است زیرا شخص مقابلتان هیچ مسئولیتی در قبال شما ندارد و حتی شما را هم از نزدیک ندیده است بنابراین اسان میتواند زیر همه چیز بزند و از زندگی شما بیرون رود.

 

گردآوری: بخش زناشویی بیتوته


 
نظرات شما ()
 

نوشته شده توسط:   الهه ناز  

سه شنبه 99 آبان 20  3:29 عصر

مجموعه: اخبار تکنولوژی

 

اخبار,اخبارتکنولوژی,اپل

اخیرا تحقیقی درخصوص میزان تنفر افراد از برندها در جهان انجام شد که در این پژوهش از 500 نفر، سوالاتی درخصوص احساس آنها نسبت به برندها پرسیده شده و نتیجه بررسی‌ها نشان داد: تقریبا 50 درصد از برندهای فهرست‌شده، از میان 30 برند ارزشمند جهان بودند. برای نمونه، برندهای اپل و والمارت که از جمله برندهای باارزش دنیا به‌شمار می‌روند، به ترتیب در 12 و 9 درصد از پاسخ شرکت‌کنندگان مشاهده شدند. در گزارشی به این پرسش پاسخ داده شده که چرا یکی از برندهای جذاب مورد تنفر برخی از مصرف‌کنندگان قرار دارد؟

در سال‌های اخیر اپل به صورت متوالی به‌عنوان ارزشمندترین برند دنیا انتخاب شده است؛ اما این انتخاب نمی‌تواند دلیل محبوبیت این برند نیز باشد. همان‌طور که میلیون‌ها نفر در جهان از صمیم قلب، این شرکت و محصولات آن را دوست دارند، میلیون‌ها نفر نیز از این برند و دستگاه‌هایی که به بازار عرضه می‌کند، متنفرند. برای درک بهتر این موضوع، می‌توانید به شبکه‌های اجتماعی رجوع کنید؛ جایی که می‌توانید نظرات هر دو گروه از کاربران را بخوانید. در اینجاست که متوجه خواهید شد تعداد افرادی که از اپل متنفرند، کم نیستند. حالا قرار است نگاهی دقیق‌تر به این ادعا بیندازیم و مشخص کنیم که اپل و برند این شرکت چه جایگاهی نزد کاربران دارند.


آیا واقعا مردم از برند اپل متنفرند؟
اخیرا تحقیقی درخصوص میزان تنفر افراد از برندها در جهان انجام شد که در این پژوهش از 500 نفر، سوالاتی درخصوص احساس آنها نسبت به برندها پرسیده شده و نتیجه بررسی‌ها نشان داد: شرکت‌کنندگان، بیش از 150 برند متفاوت را به‌عنوان برندهایی که از آنها نفرت دارند، قید کردند. جالب آنجاست که تقریبا 50 درصد از برندهای فهرست‌شده، از میان 30 برند ارزشمند جهان بودند. برای نمونه، برندهای اپل و والمارت که از جمله برندهای باارزش دنیا به‌شمار می‌روند، به ترتیب در 12 و 9 درصد از پاسخ شرکت‌کنندگان مشاهده شدند. نتیجه نشان داد که شرکت‌کنندگان نسبت به ارزشمندترین برندها، در مقایسه با برندهای کمتر ارزشمند، احساس نفرت بیشتری دارند. حالا باید دید که چرا مردم تا این حد از اپل نفرت دارند. پاسخ چندان پیچیده نیست؛ چون مردم اغلب چیزهایی را که همواره بهترین هستند، دوست ندارند. بسیاری بر این عقیده‌اند که برندهای ارزشمند، بیشترین حس تنفر را از سوی کاربران به خود جذب می‌کنند.

این مساله از طریق صفحات توییتری که علیه برندها ایجاد می‌شود یا اکانت‌های فیس‌بوکی و همچنین صفحات وب‌سایت‌هایی که نشان‌دهنده نفرت مردم از برندهای برتر یا شرکت‌های بزرگ است، نمود پیدا می‌کند. شاید بتوان دلیل این مساله را این چنین عنوان کرد که برندهای ارزشمند یا شرکت‌های بزرگ، همواره در صدر قرار دارند و جزو بهترین‌های کلاس خود هستند؛ به این معنی که شاید جایگاه این برند‌ها، یکی از دلایل نفرت از آنها باشد و میلیون‌ها نفر، تنها به این دلیل که این شرکت‌ها بهترین حوزه خود هستند، از آنها متنفرند. البته این مساله تنها به برندها یا شرکت‌ها محدود نمی‌شود و همه چیز و حتی ورزشکاری را که برای چند سال، عنوان بهترین ورزشکار را از آن خود می‌کند، شامل می‌شود. در این میان، شرکت اپل نیز سال‌هاست که در بسیاری از دسته‌بندی‌ها در صدر قرار گرفته است. این رویه نه‌تنها افزایش دوستداران این شرکت را به‌دنبال داشته، بلکه به تعداد افرادی که از آن متنفرند نیز اضافه کرده است. دلایلی که این افراد برای این حس خود عنوان می‌کنند عبارتند از:


اپل همیشه خود را تافته جدابافته می‌پندارد
کاربران اغلب به محصولاتی که از آن استفاده می‌کنند، توجه دارند تا شرکتی که آنها را تولید کرده است. درخصوص گوشی‌های هوشمند نیز افراد با توجه به نیازهای خود، گزینه‌هایی را انتخاب و از آنها استفاده می‌کنند و هرگونه توهین و بی‌احترامی ‌به انتخاب گوشی خود را توهین به شخصیت خود تلقی می‌کنند. در دنیای امروز نیز گوشی‌های هوشمند به دو دسته تقسیم می‌شوند؛ اندروید و iOS. محصولات اپل، تنها گوشی‌های مجهز به iOS هستند و این در حالی است که شرکت‌های بی‌شماری مانند گوگل، سامسونگ، هوآوی، وان‌پلاس، شیائومی‌ و... محصولات خود را با سیستم عامل اندروید روانه بازار می‌کنند. اینجاست که اپل خود را از سایر شرکت‌ها متمایز می‌داند و این تمایز سبب می‌شود تا گروه مقابل، به دشمنان این شرکت تبدیل شوند و افرادی که از دیگر برندها استفاده می‌کنند، در برابر اپل و محصولاتش جبهه بگیرند. برای مثال، دارندگان مدل‌های اندروید و iOS معمولا بر سر کوچک‌ترین ویژگی‌ها یا عملکرد قابلیتی خاص در گوشی‌های هوشمند، با یکدیگر به بحث و مشاجره می‌پردازند تا نشان دهند برند گوشی آنها، برند برتر است.


 القای حس خودبرتربینی به کاربران اپل
اپل اغلب به‌عنوان ارزشمندترین برند در جهان انتخاب می‌شود و این یعنی اهالی مانتین‌ویو برنده بازار سرمایه‌داری هستند. این شرکت نه‌تنها میلیون‌ها محصول را در سراسر جهان به فروش می‌رساند، بلکه این حس را در کاربران به‌وجود می‌آورد که این محصولات، آنها را به انسان‌های بهتر و شاید هم برتر تبدیل می‌کند. حتما این جمله را شنیده‌اید که می‌گوید: ابزارهای شگفت‌انگیز را در اختیار افراد قرار بده و ببین که چه کارهای شگفت‌انگیزی با این ابزارها انجام می‌دهند. اگرچه این جمله هرگز اشتباه نیست، اما بسیاری از کاربران محصولات اپل مانند آی‌فون یا مک‌بوک، هیچ کار شگفت‌انگیزی هم انجام نمی‌دهند. اما اپل از طریق ابزارهای بازاریابی و تبلیغات و همچنین القای حس برتر بودن به کاربران، تلاش کرده تا افراد بیشتری را به استفاده از محصولات خود ترغیب کند. اینجاست که پرداخت صدها یا هزاران دلار برای محصولی که نمونه مشابه آن می‌تواند همان کارها را انجام دهد، هرگز توجیه منطقی ندارد. بسیاری از افرادی که نسبت به اپل حس نفرت دارند، بر این عقیده‌اند که نباید چنین اجازه‌ای را به اپل داد تا بتواند احساساتی از این دست را صرفا برای فروش بیشتر محصولات خود ایجاد کند.


 نگاه متفاوت اپل
همه ما دوست داشتن بی‌چون و چرای شیء، فرد یا هر چیز دیگری را تجربه کرده‌ایم؛ وضعیتی که در آن حاضریم بی‌قید و شرط و بدون توجه به آنچه می‌گوییم، از آن سوژه تعریف و تمجید کنیم. این مساله درخصوص طرفداران اپل نیز صدق می‌کند؛ به طوری که دیگر به نقطه‌ای رسیده‌اند که از هر محصولی که این شرکت تولید و به بازار عرضه می‌کند، تعریف می‌کنند و اصلا به کیفیت، اشتباهات ساخت یا دیگر معایب آن توجهی ندارند. شاید برخورد با یکی از طرفداران محصولات اپل، این حقیقت را بیشتر برایتان جا بیندازد. افرادی که به هر طریقی سعی دارند تا نشان دهند محصولات اپل بی‌نظیرند و این مساله سبب می‌شود تا حس تنفر نسبت به این برند و محصولات آن در شما ریشه بدواند.


 عدم‌ارائه قابلیت‌های اولیه کاربران
اپل اغلب به‌دلیل برخی محدودیت‌هایی که برای کاربران خود به‌وجود می‌آورد، مورد انتقاد قرار می‌گیرد. برای مثال، دارندگان محصولات اپل نمی‌توانند میانبر اپلیکیشن‌ها را در هر جایی که دلشان بخواهد قرار دهند، یا اینکه نمی‌توانند از قابلیت «ارسال از طریق بلوتوث» استفاده کنند. قابلیت‌های مشابه زیادی وجود دارند که اپل از ارائه آنها در گوشی‌ها و دیگر محصولات خود خودداری می‌کند. این موضوع اغلب موجب رنجش کاربران این شرکت می‌شود، چراکه فقدان ویژگی‌های کاربردی و این‌چنینی نه‌تنها کاربران عادی بلکه، کاربران به اصطلاح پیشرفته اپل را نیز آزار می‌دهد. این روزها بسیاری از دارندگان محصولات اپل، جزو افراد عادی و معمولی هستند و نیازی به چنین تمایزی میان محصولات خود با دستگاه ساخت دیگر شرکت‌ها ندارند. آنها و حتی کاربران پیشرفته، خواهان کار با دستگاهی هستند که بتوانند به راحتی از آن استفاده کرده و بتوانند مانند کاربران سایر دستگاه‌ها، کارهای ابتدایی و کاربردی را با آنها انجام دهند.


 مبهم بودن فعالیت‌های اپل
شاید یکی از دلایل عمده احساس بد کاربران نسبت به برند و محصولات اپل، مبهم بودن یا سوال‌برانگیز بودن فعالیت‌های این شرکت باشد؛ چیزی که با آنچه اپل از آن همواره سخن می‌گوید، در تقابل است. برای نمونه، سرعت پایین شارژ گوشی توسط شارژرهای معمولی که کاربر را به خرید شارژرهای مجهز به فناوری شارژ سریع سوق می‌دهد یا استفاده از ظرفیت حافظه داخلی پایین برای مدل پایه که راهی جز خرید نمونه‌های مجهز به حافظه ذخیره‌سازی بالا و البته گران‌قیمت پیش روی کاربران قرار نمی‌دهد. از طرف دیگر، بعد از چند ماه کار با دستگاه، عملکرد پردازنده دستگاه به‌دلیل ضعف باتری به شدت افت می‌کند و این مساله آنچنان آزاردهنده می‌شود که کاربر به ناچار مجبور می‌شود که گوشی خود را تعویض کند. اینها تنها بخشی از ابهاماتی هستند که اپل و عملکرد این شرکت را زیر سوال می‌برند و طی سال‌های اخیر، موجب شده تا کاربران زیادی را از دست دهد.


 و بالاخره قیمت بالای محصولات اپل
محصولات اپل همواره جزو گران‌قیمت‌ترین مدل‌های بازار به حساب می‌آیند و سابقه نداشته است که اپل، محصولی را به بازار عرضه و قیمت ارزانی برای آن تعیین کند. محصولات تحت این برند با قیمت بالا و البته مشخصات سخت‌افزاری پیچیده عرضه می‌شوند و در نتیجه، هر کسی توان خرید آنها را ندارد. طبیعی است که چنین مساله‌ای سبب افزایش حس تنفر در کاربران نسبت به برند اپل و محصولات این شرکت خواهد شد؛ چراکه قیمت بالا، سدی را در برابر افرادی که تمایل به استفاده از این دستگاه دارند، قرار می‌دهد.

 

 

 دنیای اقتصاد


 
نظرات شما ()
 

نوشته شده توسط:   الهه ناز  

مجموعه: کوچه پس کوچه های تفاهم

 

با رابطه تمام شده چه باید کرد , رابطه تمام شده , بازگشت به رابطه تمام شده

خارج شدن از رابطه ناسالم

 

گاهی از این که می بینیم کسی هم چنان در یک رابطه ناسالم و عذاب آور مانده و قصد به پایان رساندن آنرا ندارد تعجب می کنیم. گاهی هم خودمان را می یابیم که با این که ته دلمان می دانیم در رابطه ناسالمی دچار شده ایم، ولی توانایی بیرون آمدن از آنرا نداریم.

متأسفانه خارج شدن از روابط عاطفی ناسالم به این سادگی نیست که ما متوجه نقاط ضعف شویم و خیلی منطقی با هم خداحافظی کنیم. ولی داشتن اگاهی از این که به چه دلیل نمی توانید رابطه را تمام کنید میتواند کمک بزرگی برای برخورد منطقی تر با این مسئله باشد.

 

حس خطر

طبیعی است که حس از دست دادن یک عزیز، دلهره آور است. رفتن شریک زندگی که تکیه گاه زندگی است با خود نومیدی و وحشت، جایگزین می کند. خیلی ها تحمل این ترس را ندارند.

 

عذاب وجدان

عذاب وجدان و احساس گناه یکی از متداول ترین علت هایی است که نمی گذارد اشخاص از رابطه ناسالم خارج شوند. امکان دارد ما چند ماه یا حتی چند سال با کسی در رابطه بوده باشیم و حالا وی همه امیدش را به ما بسته باشد. در اینصورت ترک کردن وی و قطع امیدش برایمان کار بسیار دردناکی خواهد بود.

 

طوری که ترجیح می دهیم تمام عمر در یک رابطه ناسالم بسوزیم ولی طرف مقابلمان را با این جدایی نابود نکنیم. این شرایط معمولاً زمانی به بدترین وضعیت ممکن روی می دهد که شما گرفتار محبوب وابسته شده باشید. بهرحال در این جا مجبوریم بین بد و بدتر انتخاب کنیم. بهترین کاری که میتوانید برای وی بکنید این است که با وی ظالمانه رفتار کنید. مسلما اگر رابطه ناسالم ادامه پیدا کند هم خود ما و هم محبوبمان اسیب بیشتری می بینیم.

 

عذاب وجدان نوع دیگری هم دارد و آن هنگامی است که ما به دلیل داشتن رابطه با کسی، حس گناه نموده و فکر می کنیم چنانچه این رابطه به ازدواج ختم نشود حتماً ما آدم بدی هستیم و برای این که این برچسب به ما زده نشود خودمان را به ادامه رابطه مجبور می کنیم.

 

ولی چه کار کنیم تا در چنین تله ای دچار نشویم؟ تعهد زودهنگام و بیجا علت اصلی ایجاد چنین وضعیتی است. چنانچه زودتر از هنگام و پیش از ایجاد شناخت کافی به کسی تعهد بدهیم، زمانیکه شناخت حاصل گردید و فهمیدیم که برای هم مناسب نیستیم جدا شدن به معنی بی تعهدی و بیوفایی ما تلقی می شود.

 

با رابطه تمام شده چه باید کرد , رابطه تمام شده , بازگشت به رابطه تمام شده

ماندن در یک رابطه

 

ترس از تنهایی

ترس از تنهایی را می توانیم دومین عامل مهمی بدانیم که ما را از بیرون آمدن از رابطه عاطفی ناسالم بازمی دارد. اگر حس کنیم که غیر از این هیچ کس را نداریم و خودمان را بین این دو مورد در منگنه قرار دهیم که یا باید در این رابطه بمانم و تحمل کنم تا در تنهایی بمیرم، دیگر امکان خارج شدن از رابطه ناسالم و اسیب زا برایمان میسر نیست. برای خارج شدن از چنین وضعیتی دو راه حل وجود دارد :نخست این که بدانیم تنهایی غول نیست که از آن بترسیم. ما همواره این توانایی را داریم که تنهایی خودمان را با چیزها یا دیگران پر کنیم؛ افراد خانواده، دوستان، علائق و سرگرمی ها و شاید یک رابطه بهتر از این، دوم این که به اصل فراوانی، اعتقاد داشته باشیم:همیشه اشخاص زیادی وجود دارند که میتوانید با آن ها خوشبخت شوید.

 

احساس تقصیر

ماندن در یک رابطه تنها به این خاطر که نسبت به دیگری حس گناه می کنیم، اصلاً فکر خوبی نیست. مانند این که تمام کیک های ظرف را بخوریم تا افراد دیگر متوجه نشوند که در وهله نخست یک عدد کیک برداشته ایم و نوش جان کرده ایم. یعنی می خواهیم طوری رفتار کنیم که کسی نفهمد به سراغ کیک رفته بودیم. در حالیکه این رفتار معده بیگناه مان را داغان و دیگر مهمان هایی را که خواهان خوردن کیک بودند شاکی می کند. در واقع لاپوشانی مسأله به شیوه ای غیرمنطقی است که برای هر دو طرف سودی ندارد.

 

هنگامی که از روی دلسوزی با کسی می مانیم، به شکلی ناخودآگاه( و بعضا خودآگاه) از درون وی را ازار می دهیم و به وی اسیب می رسانیم. برای این که رابطه ای ناموفق ادامه پیدا می کند که در آن فاصله ها زیاد است و خاموش بودن چراغ رابطه محسوس و مشخص. ماندن شما در چنین رابطه ای به مفهوم اعلام غیبت روانی شما است و هیچ سودی در پی ندارد. حس تقصیر و گناه از ترک رابطه ای که سالم نیست ظلم کردن بخود و طرف دیگر است.

 

مال و اموال 

خب برخی وقت ها وجود منافع مالی مشترک یا چیزهایی مثل وجود منزل و… سبب می شود زوج های ناراضی هم چنان در کنار هم بمانند. ولی باید قبول کرد که مال دنیا را میتوان تقسیم کرد ولی رابطه شکست خورده و به بن بست رسیده را حتما باید ترک کرد. هیچ گاه نباید به خاطر مسائل مالی، رابطه ای را حفظ یا ترک کنیم. اصرار به ماندن در رابطه ای مغشوش فقط به خاطر منافع مالی مشترک، به مفهوم چشم پوشیدن تمام مشکلاتی است که رابطه را به کلافی سردرگم بدل نموده اند.

 

از دست دادن بهترین عشق

 

برخی ها فکر می کنند شانس بهترین عشق قسمت شان شده و هرگز نمی خواهند بپذیرند که دیگر تمام شده است. آن ها مطمئن هستند پیدا کردن عشق خوب، بسیار کمیاب است.

 

خود کم بینی

خود کم بین ها خودشان را آن قدر پائین و بی ارزش می دانند که معتقد هستند مستحق چنین روابط ناسالمی هستند و ارزش بیش از این را ندارند. بنابراین هر بلایی هم که سرشان بیاید رابطه را ترک نمی کنند. آخر رابطه مشکل دار این اشخاص – اگر پایانی در کار باشد – تقریباً مدام از طرف طرف مقابل است. اشخاص خود کم بین غالبا دچار اختلال وابستگی هم هستند. خودکم بین ها چنانچه در یک رابطه سالم قرار بگیرند دچار حس عذاب وجدان و ناارامی می شوند. اگر کم و بیش در خویش چنین احساسی دارید بهتر است پیش از آغاز هر رابطه ای مشکل را با کمک متخصص حل کنید و با اعتماد به نفس وارد یک رابطه سالم شوید.

 

امید

 

چنانچه چیزی سالم باشد نیازی به تعمیر و دست کاری نیست. اگر خراب شود باید آنرا بررسی و تعمیر کرد، ولی گاهی شدت خرابی بیش ازحدی است که هر گونه سعی و اقدامی پاسخ گو باشد؛ پس در چنین شرایطی باید یک گام فراتر رفته و وسیله ای را که هیچ رقم درست نخواهد شد، دور انداخت.

 

با رابطه تمام شده چه باید کرد , رابطه تمام شده , بازگشت به رابطه تمام شده

رهاکردن یک رابطه ناسالم

 

یاد بگیرید از رابطه ای که عمر آن پایان یافته است خارج شوید

 

رها کردن را یاد بگیرید

چنانچه به پایان رساندن و آغاز کردن دوباره از نقطه پایان را یاد می گرفتید امروز زمان کم تری را از دست داده بودید. چنانچه زمان را هم در نظر نگیرید؛ امروز کمتر اسیب دیده ، ناراحت شده و درمانده شده بودید و این اصلاً مسئله کمی نیست. البته که به پایان رساندن یک رابطه کار بسیار دشواری است. کدام مرحله از یک رابطه راحت بوده است که جدایی راحت باشد؟ آغاز کردن یک رابطه دشوار، پیش بردن آن مشکل و به پایان رساندن آن بسیار مشکل تر است. مدام پس از یک رابطه طولانی مدت تصور می شود که پس از به پایان رساندن رابطه دیگر انتخاب مناسب تری وجود نخواهد داشت.

 

اما برخلاف این تصور، گاهی فردی پیدا می شود که تنها در طول چند ماه چنان برای شما ساز می نوازد و چنان آهنگ عاشقانه می سازد که اگر 10 سال هم از رابطه قبلی می گذشت این گونه عاشق نمی شدید. گذر زمان باعث ایجاد عادت و ریشه کردن شما در رابطه می شود و این موضوع رفتن را سخت می کند. زیرا با تمام خوبی ها و بدی ها شما در آن مکان پیله بسته اید. اما این موضوع نمی تواند تنها دلیل شما برای ادامه یک رابطه باشد.

 

ترس وجود دارد ولی بیهوده است

ترس همان طنابی است که پاهای شما را محکم بسته و از رفتن و رسیدن به وضعیت جدید جلوگیری می کند. ترس همان چیزی است که سبب می شود بد را به اشتباه خوب ببینید و در واقع مرگ را نشان داده و شما را به تب راضی می کند. ترس، افکاری مانند« بهتر از این شخص سر راه من قرار نخواهد گرفت، در پایان همین است، تمام اطرافیان من ازدواج نموده و یا تمام دوستانم در حال ازدواج کردن هستند و من تنها مانده ام، نمی خواهم در عروسی آنها به تنهایی بنشینم» را در ذهن تان ایجاد نموده و شما را در رابطه ای نادرست نگه می دارد. شاید این ترس ها نادرست نباشند ولی بیهوده هستند.

 

خوش‌حالی یک مسئله حیاتی است

تمام کار هایی که انسانها در طول روز انجام میدهند برای این است که شادمان باشند. معنای خوش‌حالی را به هر شکلی که فرا گرفته باشید، سعی می کنید تا به همان سمت پیش بروید و بر اساس آن رفتار کنید. شاید در انتها روز متوجه این مسئله بشوید که هیچ کاری سبب خوش‌حالی شما نمی شود. ولی کارهایی مانند:پول درآوردن، کسب قدرت در شغل، انجام یک فعالیت اجتماعی، عاشق شدن، مادر شدن، دیدن دنیا، ورزش کردن، آشپزی کردن و... میتوانند به آسانی شما را شادمان کنند. البته گاهی ممکن است مسیر خویش را گم کنید و هیچ یک از این اتفاقات شما را خوشحال نکند؛ به این وضعیت افسردگی گفته می شود. این نقطه جایی است که زندگی از حرکت می ایستد. به همین علت شادمان بودن مسئله بسیار حیاتی است.

 

یادمان باشد:پایان تلخ بهتر از تلخی بی پایان است.

 

گردآوری: بخش زناشویی بیتوته


 
نظرات شما ()
 

نوشته شده توسط:   الهه ناز  

چهارشنبه 99 آبان 7  7:5 عصر

 

تبریک سالگرد ازدواج, پیام تبریک سالگرد ازدواج

تبریک سالگرد ازدواج

 

تبریک سالگرد ازدواج, پیام تبریک سالگرد ازدواج

عکس پروفایل سالگرد ازدواج 

 

تبریک سالگرد ازدواج, پیام تبریک سالگرد ازدواج

عکس پروفایل سالگرد ازدواجمون مبارک

 

تبریک سالگرد ازدواج, پیام تبریک سالگرد ازدواج

پروفایل سالگرد ازدواج

 

تبریک سالگرد ازدواج, پیام تبریک سالگرد ازدواج

 سالگرد ازدواج

 

تبریک سالگرد ازدواج, پیام تبریک سالگرد ازدواج

تبریک سالگرد ازدواج

 

تبریک سالگرد ازدواج, پیام تبریک سالگرد ازدواج

پیام تبریک سالگرد ازدواج

 

تبریک سالگرد ازدواج, پیام تبریک سالگرد ازدواج

تبریک سالگرد ازدواج به همسر

 

 

تبریک سالگرد ازدواج, پیام تبریک سالگرد ازدواج

عکس تبریک سالگرد ازدواج

 

تبریک سالگرد ازدواج, پیام تبریک سالگرد ازدواج

پروفایل سالگرد ازدواجمون مبارک

 

 

تبریک سالگرد ازدواج, پیام تبریک سالگرد ازدواج

عکس پروفایل سالگرد ازدواج

 

تبریک سالگرد ازدواج, پیام تبریک سالگرد ازدواج

تبریک سالگرد ازدواج

 

گردآوری:بخش سرگرمی بیتوته 


 
نظرات شما ()
 

نوشته شده توسط:   الهه ناز  

دوشنبه 99 مهر 21  5:50 عصر

 

 فال عشق با اسم, فال عشق بامشخصات طرف مقابل

فال عشق واقعی

 

فال عشق :

برای دیدن اسم عشق تان کمی با انگشتان دست تان گوشه های چشم تان را بکشید! (مثل ژاپنی ها)

 

 فال عشق با اسم, فال عشق بامشخصات طرف مقابل

فال عشق با اسم

 

مادر یعنی زندگی، مادر یعنی عشق، مادر یعنی مهر

همه می شناسیمش؛ همون که با شکوه مهرش عشق را معنایی دیگر می بخشد و قلبش وسعت بی انتهای صبر و مهربانی است و شانه های پرصلابتش مأمن مهر و صفا و چشم های پرفروغش سرچشمه احساس و گذشت است.

 

مادر، مهر کیشی است که با شمع وجودش به محفلمان روشنی می بخشد و با گلخند محبت اش رنگ غم را از چهره مان می زداید و تبسمی از شادمانی بر دل هایمان می نشاند و با دستان پر سخاوتش، چتری سایه گستر ساخته است تا هیچ سختی را حس نکنیم. مادر به راستی تندیس همه خوبی هاست.


مادر یعنی فرشته‌ای که با اشکت‌، اشک می‌ریزد و با خنده‌هایت می‌خندد. مادر یعنی فرشته‌ای که نگاهش به تو است و با هر لبخندت، زندگی می‌کند. مادر یعنی فرشته‌ای که موهایش برای بزرگ کردنت سفید می‌شود و به تو می‌گوید: «پیر شوی مادر، درد و بلایت به جانم…»

 

 

مادر یعنی فرشته‌ای که صبح که خوابی آرام میز صبحانه را می‌چیند تا وقتی بلند شدی زندگی را لمس کنی. مادر یعنی فرشته‌ای که شب‌هایی که غم داری یا مریضی تا صبح بالای سرت می‌نشیند و نگران است. مادر یعنی فرشته‌ای که وقتی موقع کار می‌گویی خسته شدم؛ با اینکه پاهایش درد می‌کند می‌گوید: «تو بشین مادر من انجام میدهم…». مادر یعنی فرشته‌ای که هیچ‌وقت باور نمی‌کنی مریض شود یا پیر شود چون همیشه و توی هر حالتی به روی تو لبخند می‌زند. مادر یعنی فرشته‌ای که طاقت دیدن اشک‌هایش را نداری. مادر یعنی همه زندگی 

 

 

گردآوری:بخش سرگرمی بیتوته


 
نظرات شما ()
 

نوشته شده توسط:   الهه ناز  

دوشنبه 99 شهریور 24  2:53 عصر

 

،متن عاشقانه غمگین,متن عاشقانه کوتاه

متن عاشقانه و رومانتیک

 

تو اما وارد رگ هایم شدی

و همه چیز تمام شد

و خیلی سخت است بخواهم از تو شفا یابم

 

متن عاشقانه و رومانتیک ، متن عاشقانه زیبا

متن عاشقانه  

 

عشق جان

میدانی حس خوبیست

دوست داشتن کسی که صادقانه

در کنارت نفس میکشد

در کنار این همه

دوستداشتن های پوچ

صادقانه دوستت دارم

 

متن عاشقانه و رومانتیک ، متن عاشقانه زیبا

متن عاشقانه زیبا

 

وقتى همه گوش و چشم

و حواس تو یکپارچه توجه شد،

در اتصال به حقیقتى

و در تجربه واقعى حقیقت

همه چیز هستى،

نه موضوعى خاص.

و حضور تو، یک برکت است.

در این بودن همه کاری که انجام میدهی

از روی عشق خواهد بود ،گویی برای دلدارت انجام میدهی...

و این یعنی دمیدن دمی از روح خویش ،در هر آنچه که می سازی.....

 

متن عاشقانه و رومانتیک ، متن عاشقانه زیبا

متن عاشقانه جدید

 

منم و عطر تو که پخش شده تو تنم

بی تو دلتنگترین حادثه قصه منم

 

متن عاشقانه و رومانتیک ، متن عاشقانه زیبا

متن عاشقانه غمگین

 

به چه می‌اندیشی!

نگرانی بیجاست...

عشق اینجا 

و‎ ‎خدا هم اینجاست،

لحظه‌ها را دریاب

زندگی در فردا

نه، همین امروز است!

 

متن عاشقانه و رومانتیک ، متن عاشقانه زیبا

متن عاشقانه و رومانتیک 

 

هر چیزی آخری دارد 

آخر آرزویم با تو بودن است

به وسعت آخر عشق دوستت‌دارم 

تقدیم به نفسی که 

نفسم بنده به نفساش 

 

متن عاشقانه و رومانتیک ، متن عاشقانه زیبا

متن عاشقانه 

 

بی هوا بغلم کن منو

وسط تموم آدمای این شهر

بذار بگن که تو دیوونه ای

آره دیوونه ای من بدتر

عشق من   دیگه رسیدیم بهم

همه دنیای من   عشق نابم

عشق تو   برده حواس منو

که وقتی دوری ازم من خرابم

 

متن عاشقانه و رومانتیک ، متن عاشقانه زیبا

متن عاشقانه برای همسر

 

دوست داشتن تُو

تنها برنامه ایست

که قلبِ من می تواند اجرا کند...

درست مثل یک ربات

بی چون و چرا

و بی اندازه دوستت دارم !

 

متن عاشقانه و رومانتیک ، متن عاشقانه زیبا

متن عاشقانه دلتنگی

 

عشق سفر است. مسافر این سفر چه بخواهد چه نخواهد، از سر تا پا عوض می‌شود. کسی نیست که رهرو این راه شود و تغییر نکند!

 

،متن عاشقانه غمگین,متن عاشقانه کوتاه

عکس و متن عاشقانه

 

آدمیزاد فقط با آب و نان و هوا نیست

که زنده است !

این را دانستم و می‌دانم که آدم

به آدم  زنده است.

آدم به عشقِ آدم زنده است ...

 

متن عاشقانه و رومانتیک ، متن عاشقانه زیبا

متن عاشقانه و رومانتیک 

 

چـقدر زیـباســت...

کســی را "دوسـت" بـداریـــم

نـه از رویِ نــیاز

نـه از رویِ اجـبار

و نه از رویِ تنـهایــــی ،

فقـط بـــــرای اینـــــکه.

ارزشِ دوسـت داشـتن دارد.

 

 

متن عاشقانه و رومانتیک ، متن عاشقانه زیبا

 متن عاشقانه کوتاه

 

هنگامی عشق در قلب شما طلوع می‌کند که هیچ مرزی بین خودتان و دیگری نداشته باشید، آنگاه که مردم را بدون قضاوت کردن می‌بینید.

 

متن عاشقانه و رومانتیک ، متن عاشقانه زیبا

متن عاشقانه غمگین

 

دوست داشتن واقعی را مے فهمی!

مے فهمی ?ه همه ?ار می?نند

تا تو بخندی... تا تو شاد باشے...

آزارت نمی دهند، دلت رو نمے ش?نند!

من این دوست داشتن رو مے ستایم!

 

متن عاشقانه و رومانتیک ، متن عاشقانه زیبا

متن عاشقانه و رومانتیک 

 

این دلاویزترین حرف جهان را

همه وقت،

نه به یک بار و نه ده بار، 

که صد بار بگو!

« دوستم داری » ؟ را 

از من بسیار بپرس،

«دوستت دارم » را 

با من بسیار بگو... 

 

متن عاشقانه و رومانتیک ، متن عاشقانه زیبا

 زیباترین متن عاشقانه

 

عشق رقصیدن به ساز کسی نیست

یک رقص دونفره است

گاهی گامی به عقب

گاهی گامی به جلو

 

اگربخواهی تنهابرقصی

و او را برقصانی

دیگر نامش عشق نیست ...

 

متن عاشقانه و رومانتیک ، متن عاشقانه زیبا

متن عاشقانه و رومانتیک 

 

هر چیزی آخری دارد 

آخر آرزویم با تو بودن است

به وسعت آخر عشق دوستت‌دارم 

تقدیم به نفسی که 

نفسم بنده به نفساش 

 

متن عاشقانه و رومانتیک ، متن عاشقانه زیبا

 متن عاشقانه جدید

 

در کوچه پس کوچه های شهر

ردی ز تو می گردم 

بدنبال یک نشان 

بدنبال یک لحظه ز دور دیدنت 

چنان گشته ام 

نامت و نامم رسوا شده 

هر که را دیدم نشانی ز تو دادم 

هر که بشنید ز تو 

راز دل را فاش کردم 

بدو گفتم: جان من ست

بگفتم: این رویای توست  

 

گردآوری:بخش سرگرمی بیتوته 


 
نظرات شما ()
 

نوشته شده توسط:   الهه ناز  

نشانه های این که او به شما علاقه دارد!

 

یک رابطه می تواند گیج کننده باشد؛ دانستن این که آیا یک مرد مجرد در محل کارتان به شما علاقه دارد یا این که صرفا مودب است سخت است. آیا واقعا تمایل دارد شما را بهتر بشناسد، یا این که حوصله اش سر رفته است و تنها می خواهد زمان را سپری کند؟ مجرد ها به یک سری نکات برای این که چگونه یک دوست یا همکار را از کسی که می خواهد شما را بهتر بشناسد تشخیص دهند نیاز دارند

 نشانه های این که او به شما علاقه دارد در زمانی که برای اولین بار با هم ملاقات می کنید

ممکن است در یک جمع دوستانه یا با همکارانتان متوجه شوید که کسی بیشتر از حد معمول به شما توجه میکند. در ادامه نشانه هایی هستند که ممکن است بتوانید با او رابطه مناسبی داشته باشید.

بیشتر بدانید : مردی که عاشق تان است این نشانه ها را دارد!

نمی تواند چشم از شما بردارد

مردها موجودات بصری هستند. زمانی که یک مرد زنی را می بیند که به نظرش جذاب می آید، دوست دارد دوباره به او نگاه کند، و دوباره، و دوباره. اگر یک مرد توجهش به شما جلب شده باشد و به طرف شما نگاه کند، احتمال زیادی وجود دارد که چیزی دیده است که نظرش را جلب کرده است. مراقب باشید که نگاهش به کجا می رود، آیا به دیگر زنان نگاه می کند، و یا این که نگاهش مرتبا به شما برمی گردد؟

به شما نزدیک تر می شود

اگر او تلاش آگاهانه ای برای نشستن در کنار شما و یا نزدیک تر به شما بکند، می توانید شرط ببندید که توجه اش را جلب کرده اید. نزدیک تر شدن به شما برای صحبت، و یا تمرکز تمام توجه اش تنها به شما و مکالمه تان نیز نشانه خوبی از این است که به شما علاقه مند شده است.

نشانه های دوست داشتن
نشانه های دوست داشتن,نشانه های این که او به شما علاقه دارد!

با شما شوخی می کند

زنان به مردان بامزه جلب می شوند، و به نظر می رسد مردان به طور ذاتی می دانند که این یکی از سلاح های قوی ای ست که مردان در مقابل زنان به کار میبرند . اگر یک مرد با شما، و تنها شما شوخی کند، می توانید نتیجه بگیرید که به تعامل بیشتر با شما علاقه دارد. اگر او با همه افراد دیگر در گروه نیز شوخی کند، ممکن است تنها در حال لذت بردن از بودن در مرکز توجه است، ولی یک شوخی خصوصی یک نوع حس نزدیکی را برمی انگیزد، و به این اشاره دارد که او می خواهد یک شوخی خصوصی را تنها با شما به اشتراک بگذارد.

رفتارش را تغییر می دهد تا رفتار شما را بازتاب دهد

نشانه های غیر کلامی اغلب واضح تر از نشانه های کلامی هستند. شخصی که از نظر احساسی به شخص دیگری وابسته است اغلب عادت های شخصی اش را تغییر می دهد تا شخصی را که با او تعامل دارد بازتاب دهد. پس اگر زمانی که به طرف او خم می شوید تا با او صحبت کنید او هم به طرف شما خم شد، و یا او با حالتی شبیه به شما رو به شما بنشیند، شما توجه و علاقه اش را جلب کرده اید

به طور گذرا به تماس در آینده اشاره می کند

اگر مردی اظهار کند که می خواهد در آینده بیشتر با شما ارتباط داشته باشد، می توانید فرض کنید که به شما علاقه مند است و تلاش می کند که بفهمد آیا شما تمایل دارید تا بیشتر او را بشناسید. قرار گذاشتن برای تمام افراد مجرد چالش زاست؛ شما باید به یاد داشته باشید که او ممکن است در حال تلاش برای فهم این باشد که آیا شما هم به او علاقه مندید یا خیر. اگر شما به این که تنیس بازی می کنید اشاره کنید و او بگوید "شاید بعدا یکی دو توپ با هم زدیم"، احتمالا به شما علاقه مند است.

نشانه های عاشق بودن
نشانه های عاشق بودن,نشانه های این که او به شما علاقه دارد!

نشانه های این که او به شما علاقه دارد اگر با هم کار می کنید

قرار گذاشتن با کسی در محل کار همیشه کمی نیاز به مهارت دارد، و در برخی موارد حتی می تواند برخلاف قوانین محل کار باشد. به هر حال، وقتی شما با کسی 40 ساعت در هفته کار می کنید، علاقه مند شدن به آن پسر خوش قیافه زرنگ در بخش تبلیغات که در جلسات پروژه ها خیلی شوخ است، آسان است. از کجا بدانید که آیا به شما علاقه مند است یا خیر؟

در زمانی که هیچ دلیل مربوط به کاری وجود ندارد به کنار میز شما می آید

اگر او تنها به دلایل مرتبط با کار به کنار میز شما می آید، نمی توانید توجه یا حالت دوستانه اش را به عنوان نشانه ای از علاقه در نظر بگیرید. با توجه به این، اگر او برای صحبت درباره چیزهای دیگر نزد شما بیاید، می توانید حدس بزنید که او حداقل به نوعی به شناختن شما علاقه مند است.

کمی بیشتر از حد معمول به چشمان شما خیره می شود

اگر تماس نگاهش را با شما بیشتر از حدی معمول حفظ کند، می توانید با نگاه کردن به چشمانش برای کسری از ثانیه بیشتر از حالت معمول به او پاسخ دهید.

در زمان ناهار سر صحبت را باز می کند

وقت گذراندن با هم در زمان کار همیشه همراه با ریسک است زیرا همکاران ممکن است شروع به شایعه سازی کنند. اگر مردی ناهارش را با شما آغاز کند، حتی به طور اتفاقی، احتمال زیادی وجود دارد که او علاقه دارد وضعیت را بررسی کند و ببیند که آیا شما پتانسیل قرار گذاشتن را دارید یا خیر. فقط احتیاط کنید و اگر می خواهید با او قرار بگذارید، قوانین محل کارتان را در نظر بگیرید.

نشانه هایی که می گوید کسی شما را دوست دارد
نشانه هایی که می گوید کسی شما را دوست دارد,نشانه های این که او به شما علاقه دارد!

نشانه های این که او به شما علاقه دارد پس از قرار اول یا دوم

شما یکی دو بار با هم بیرون رفته اید، و شما نمی دانید که آیا این رابطه به جایی می رسد یا خیر. این ها نشانه هایی هستند از این که او از شما خوشش می آید و علاقه دارد بیشتر شما را ببیند.

زمانی که می گوید با شما تماس می گیرد، این کار را انجام می دهد و قرارها را کنسل نمی کند

مردی که به شما علاقه دارد زمانی که به شما قول داده است با شما تماس می گیرد، و مشتاق است که قرار بعدی را با شما بگذارد. البته او ممکن است زیاد تماس نگیرد، چون نمی خواهد به نظر بیش از حد مشتاق یا ناامید برسد. نشانه اصلی علاقه این است که او به شما بگوید با شما در آخر هفته تماس می گیرد و این کار را بکند.

واضح است که برای برنامه ریزی برای قرار تلاش کرده است

مردی برای قرار گذاشتن تلاش می کند که به تحت تاثیر قرار دادن شما اهمیت دهد. او به یاد خواهد داشت که شما از چه غذایی خوش تان می آید و دوست دارید چه کاری انجام دهید، و برای رسیدن به وضعیت ظاهری اش وقت می گذارد.

از قبل با شما قرار می گذارد

مردی که به شما علاقه دارد درک می کند که شما زندگی خود را دارید و این که ممکن است تنها کسی نباشد که می خواهد با شما قرار بگذارد. او می خواهد به جای منتظر ماندن برای لحظه آخر، برای قرار با شما برنامه ریزی کند.

در مورد این که چقدر می خواهید رابطه فیزیکی داشته باشید صبور است

به دنبال مردی باشید که صبور و با ملاحظه است. اگر مردی مشتاق است که به شما اجازه دهد سرعت پیشرفت تان را تنظیم کنید، ثابت می کند که می خواهد ببیند این رابطه به کجا می رسد.
 
 

بیشتر بدانید : اگر مردی این نشانه ها را دارد، بدانید که عاشق تان است!!

بیشتر بدانید : عشق واقعی بین زن و مرد 20 نشانه اصلی دارد!!

بیشتر بدانید : این نشانه ها می گوید دختری عاشق تان است!!

بیشتر بدانید : این نشانه ها می گوید همسرتان دیگر شما را دوست ندارد!



تهیه و ترجمه: گروه سبک زندگی سیمرغ
seemorgh.com/lifestyle
اختصاصی سیمرغ


 
<      1   2   3   4   5   >>   >
لیست کل یادداشت های این وبلاگ
 
پنج شنبه 103 اردیبهشت 6
امروز:   1026 بازدید
دیروز:   3307  بازدید
فهرست
پیوندهای روزانه
آشنایی با من
جمله های طلایی و مطالب گوناگون
الهه ناز
دلسوز و مهربان نسبت به همه بنده های خدا هستم و سعی میکنم به همه کمک کنم. لطف کنید وبلاگ را فقط با اکسپلورر مشاهده فرمایید چون اینطوری دیگه بهم ریخته نخواهد شد...
لوگوی خودم
جمله های طلایی و مطالب گوناگون
اوقات شرعی
لینک دوستان
عاشق آسمونی
EMOZIONANTE
عاشقان
به سوی فردا
معرفی سایت ها و بهترین های اینترنت
اگه باحالی بیاتو
دیار عاشقان
فرزانگان امیدوار
خورشید تابنده عشق
آیینه های ناگهان
لحظه های آبی
تمیشه
***جزین***
((( لــبــخــنــد قـــلـــم (((
فنی و مهندسی
همنشین
گل رازقی
سایت اطلاع رسانی دکتر رحمت سخنی Dr.Rahmat Sokhani
آخرالزمان و منتظران ظهور
PARSTIN ... MUSIC
منتظر ظهور
رز یخ زده
نظرمن
Smile of dream

عصر پادشاهان
Different.fdan
● بندیر ●
سایت مهندسین پلیمر
Polymer Engineers of Darab University

سلام
ن والقلم ومایسطرون
سرباز ولایت
لنگه کفش
د نـیـــای جـــوانـی
مهندسی مکانیک ( حرارت و سیالات)-محی الدین اله دادی
هستی همیشگی
دانلود آهنگ جدید
سکوت ابدی
ای که مرا خوانده ای ، راه نشانم بده
SIAH POOSH
بخور زار
بلوچستان
بامبو
اقلیم شناسی دربرنامه ریزی محیطی
مدرسه ای شاد
محفل آشنایان((IMAN))
آخرین روز دنیا
هیس
اتاق دلتنگی
مهر بر لب زده
ادبیات و فرهنگ
MATIN 3DA
ارتش دلاور
عشاق((عکس.مطلب.شعرو...))
PARANDEYE 3 PA
PARANDEYE 3 PA
فانوسهای خاموش
کانون فرهنگی شهدا
ساده دل تنها
یا د د اشت ها ی شخصی خو د م .
سایت مشاوره بهترین تمبرهای جهان دکترسخنی
شهرستان بجنورد
وبلاگ آموزش آرایشگری
کلکسیون تمبرخانواده شهید محمدسخنی وجمیله رمضان
اسیرعشق
||*^ــــ^*|| diafeh ||*^ــــ^ *||
سایت طنز و کاریکاتور دکتررحمت سخنی
شب و تنهایی عشق
داستانهای واقعی روابط عمومی Dr.Rahmat Sokhani
عصر پاییزی
به خوبی فکر کن
آقاشیر
دانلود بازی موبایل بازی موبایل بازی موبایل بازی موبایل
.دوازدهمین سوارسرنوشت
کامپیوتر+ اینترنت+ ...
ماییم ونوای بینوایی.....بسم الله اگرحریف مایی
روانشناسی آیناز
کـــــلام نـــو
جبهه مقاومت وبیداری اسلامی
سایت جامع اطلاع رسانی برای جوانان ایرانی
آوای قلبها...
طب ورزشی دکتررحمت سخنی Dr.Rahmat Sokhani
دوربین مدار بسته
سفیر دوستی
سایت گوناگون دکتر رحمت سخنی Dr.Rahmat Sokhani
آسمان آبی من
تنهایی......!!!!!!
خبر روز
کربلا
رویش
یادداشتها و برداشتها
تعمیرات تخصصی انواع پرینتر لیزری اچ پی HP رنگی و تک رنگ و اسکنر
آموزش شنا
معیار عدل
کارشناس مدیریت بازرگانی: مهران حداد
سکوتی پرازصدا
xXx رنـــــــــــگـــــــــارنـــــــــــــــگ xXx
.: شهر عشق :.
تک درخت
پیامنمای جامع
پرنسس زیبایی
بوی سیب BOUYE SIB
نکته های زندگی
معرفی روستای قزل احمد
ما تا آخرایستاده ایم
روستای چشام
سایت روستای چشام
عکس سرا + جام جهانی 2010
عکس های عاشقانه
بنده ی ناچیز خدا
رفقا
اس ام اس های عاشقانه
فقط عشقو لانه ها وارید شوند
پتی آباد سینمای ایران
سلام آقاجان
منطقه آزاد
❤ღنیلوفرهای آبیღ❤
علی پیشتاز
هگمتانه
گیاهان دارویی
محمدمبین احسانی نیا
ستاره سهیل
اندیشه های من
ღღتنهاییღღ
تنهایی
شــــــهدای روستای مـــکـــی کوهسرخ
درهم
*bad boy*
عاشقتم
یاد نیما
واقعه
چوک بندر
مشاوره - روانشناسی
عشق آباد شهرمن
بچه های خدایی
شبستان
دل شکســــته
برادران شهید هاشمی
شهداشرمنده ایم _شهرستان بجنورد
اسطوره عشق مادر
نور
Dark Future
**عاشقانه ها**
الهگان
سلامتی و فرج امام زمان صلوات
عشق
ترانه ی زندگیم (Loyal)
توشه آخرت
Manna
دریایی از غم
ارواحنا فداک یا زینب
علمدار بصیر
عشق الهی: نگاه به دین با ...
عطش (وبلاگ تخصصی ماه محرم و صفر)
انجام پروژه های دانشجویی برای دانشجویان کنترل
اواز قطره
محمد قدرتی Mohammad Ghodrati
پیمان دانلود
بچّه شهید (به یاد شهدا)
یه دختره تنها
ورزشهای رزمی
سرباز حریم ولایت
جک ، اس ام اس و عکس
سماموس
حکیم دزفولی
خنده بازار
گل همیشه نازم
ऌ عاشق بی معشوق ऌ
گل خشک
راه فضیلت
نامه ای در راه عشق
نت سرای الماس
دل پر خاطره
مردود
ست سارافون ودامن شلواری نیلوف
دهکده کوچک ما
گروه اینترنتی جرقه داتکو
نهِ/ دی/ هشتاد و هشت
فقط خدا
COMPUTER ENGINEERING &
شاه تور
اسرا
غزلیات محسن نصیری(هامون)
پاتوق دخترها
اس ام اس جدید
موعود
آتیه سازان اهواز
نور غدیر
دُرُخـــــــــــــــــــــــش
این نیز بگذرد ...
گالری رنگارنگ
خداجون دوستت دارم
کان ذن ریو کاراته دو ایلخچی
کلاس من
اهلبیت (ع)،کشتی نجات ما...
کیمیا
طوبای محبت
نوری چایی_بیجار
* روان شناسی ** ** psychology *
دوستانه
xXx عکسدونی xXx
شخصی
هرچه می خواهد دل تنگم میذارم
کتابهای رایگان برای همه
مهربانی
نقاشی های الیکا یحیایی
اصولی رایانه
سید خراسانی
زمزمه تنها
« عــــــفـــــــاف و حـــــجــــــاب »
سوادکوهی ریکا
سکوت(فریاد)
نوستالوژی دل ....
عاشقانه ها
mohammad
حرفهای شیرین
عرفان وادب
خیارج سرای من است
حرفهای آسمانی
شَبـَــــــــــــــکَة المِشـــــــــــــکاة الإسلامیــــــــــة
احسان ابراهیم پور
بهنام دانلود
مجموعه مقالات رایانه MOGHALAT COMPUTER
عاشقانه ها
باشگاه پرواز
سکوت پرسروصدا
بدنسازی و هیکل
khoshbakhti
فرهنگی
Morteza Qasemi:Violinist
تنها

راه انداز و برنامه نویس پی ال سی+تازه های فناوری اطلاعات
چشم انتظار
درگز دیار آشنا
عشق بزرگ ترین دروغ دنیاست
دل شکسته
پیامک 590
خط بارون
خط بارون
خط بارون
نبض شاه تور
فرزند روح الله
اخبار دنیای عشق
تجربه های مربی کوچک
صل الله علی الباکین علی الحسین
Sense Of Tune
ghamzade
یٰا عِمٰادَ مَنْ لا عِمٰادَ لَهْ
متالورژی_دانلود فایل برای دانشجویان متالورژی (rikhtegari.com)
رویایی زندگی کردن...
اسماء الحسنی
خوش مرام
تینا
ستاره سهیل
جلسه قرآن وعترت کاشان
قافله شهدا
♥ღردپای عشق♥ღ
در پناه آسمون
انتظار نور
برو بچه های ارزشی
Chamran University Accounting Association
پاتوق سرا
عشق سرخ
مقاله های تربیتی
یاس من
آرامش جاویدان در پرتو آموزه های اسلام
فقط خدا
دوزخیان زمین
گل یا پوچ ؟
داستان یک روز
vagte raftan
ناکام دات کام
آزاد اندیشان
گنجینه
پایگاه اطلاعاتی و کاربردی شایگان
حفاظ
محمد شادانی
مناجات با عشق
فهادانــ
دانشجو
بیاببین چیه ؟
از یک انسان
غم
زازران
مریم بانو
mahoor
مرجع اس ام اسSMS
قرمز ها
جالب انگیزناک
فقط من برای تو
یادداشتهای روزانه رضا سروری
سیاه و سفید
داود ملکزاده خاصلویی
دوباره سبز می شویم...
شش گوشه
ریاضیات
نوجوونی از خودتون
عکس
امپراتوری هخامنشیان
آرشیو
آرشیو مطالب کتاب جمله های طلایی و مطالب گوناگون[58] . جمله های طلایی[17] . ازدواج[8] . آرامش[4] . تصاویر[4] . خانواده سبز[4] . زندگی[4] . عشق[3] . خوشبختی[3] . رومانتیک[3] . سلامتی[3] . تصویر[3] . زن[3] . میلاد[3] . گناه[2] . مادر[2] . گزیده مجله خانواده سبز[2] . کشمیر[2] . قرآن[2] . عیدنوروز[2] . فریدون مشیری[2] . قانون جذب[2] . مناظره[2] . یادگاری دوستان[2] . کبد چرب[2] . نعمت[2] . جملات الهام بخش و زیبا برای زندگی[2] . خدا هست[2] . تکالیف[2] . تکنولوژی فکر[2] . حسین[2] . دختر[2] . دوستت دارم[2] . دوستی[2] . داستان[2] . زیبایی[2] . علی(ع)[2] . شب قدر[2] . صلوات[2] . صوفی و خرش[2] . اسلام[2] . ارتباط[2] . اس ام اس[2] . پیامبر[2] . اعمال[2] . اعمال شب لیله الرغائب . اعمال هنگام خواب . افتخار به زن بودن . افرادی که چشمشان کمتر از یک نمره ضعیف است، لیزیک نکنند . افسانه زن . افکاردیگران . اقدام عجیب . اگر خستگی و کسالت رهایتان نمی‌کند ! . اگر دعایتان مستجاب شد مواظب سه حالت باشید . اگر نمیتوانی . الحمد لله . الله الله و استجابت دعا . الهی قمشه ای . اما... . امام باقر . امام جعفرصادق . امام رضا (ع) . امام رضا علیه السلام و حفظ آبروی شیعه خراسانی . امام زمان . امام صادق . امام کاظم . امام هادی . امشب لیلةالرغائب . امنیت . امید . امید به زندگی به 150 سال می‌رسد . امیدوار کننده ترین آیه در قرآن . امیدواری . انتخاب نوع حجاب . اندیشه ها . انسان . انسانهای سبز . انگشتر بهشتى . انواع سوشی با طراحی های دیدنی و زیبا . انواع مختلف کفش . اولین ژیانی که تولید شد/عکس . اولین و آخرین سفر انسان به ماه . ای جوووونم . ایدز . ایده . ایده بزرگ . ایران برگر . ایران پرمصرف‌ترین مشتری سیگار تا 40 سال آینده . این 9 خرافه سلامت را باور نکنید! . این خوردنی‌ها شما را خسته‌ می‌کنند . این خوشمزه ها شما را پیر می‌کنند! . این ستارگان زن از شوهرانشان پولدارترند! . این ماده مغذی محافظ لثه است . این میان وعده مانع پرخوری می شود . این نانوایی نان ندارد . اینترنت با مغز ما چه می‌کند . بـآیَـ? . با 16 درخت با شکوه در گوشه و کنار جهان آشنا شوید . با اصول و کلیدهای فهم زبان بدن آشنا شویم! . با اظهار نیاز خود را ذلیل نکنید . با افراد عصبی چگونه برخورد کنیم . با این 12 انگیزه ازدواج نکنید! . با این لباس ها خوش اندام می شوید . با این نوشیدنی شیرین لاغر شوید . با تلاش . با خزان‌ زدگی پوستمان چه کنیم . با زبان بدن، مچ همه را بگیرید! . با فواید دارچین آشنا شویم . با مردان کوتاه قد ازدواج کنید! . بارهنگ . بازداشت یکی‌از عوامل تحریکات‌اخیر دراصفهان . بازیگر زن ایرانی از تغییر جنسیت و دنیای مردانه‌اش می‌گوید . باشگاه لاغر اندام های گوشی های موبایل! . بافتن موها . بانوی ایرانی، بهترین ورزشکار زن سال 2014 آسیا . باید و نبایدهای طراحی دکور فضای داخلی خانه . ببخش . بخشش . بخشش کنید، اما . بخور نخور‌های پاییزی از دید طب سنتی . بدون رژیم گرفتن لاغر شوید . برای نوجوان خود وقت بگذارید . برخی از آثار نماز شب . برداشتن موانع موفقیت . برکات‌ ماه‌ رمضان‌ . بسیار مهم و حیاتی . بلایی که سیگار بر چهره می‌‌آورد . به بهانه فیلم ملک سلیمان (ارتباط،دوستی و ...با اجنه مسایل دیگر) . به زن بودنتان افتخار کنید . بهترزندگی کردن . بهترزیستن . بهترین . بهترین خوراکی‌ها برای داشتن چشمانی زیبا . بهترین دعاى حاجت . بهترین راهنمای انتخاب و خرید لباس پاییزی . بهترین فبلت‌هایی که می‌توانید در پاییز خریداری کنید . بهترین و بدترین موادغذایی برای دیابتی‌ها . بهترین و جالب ترین سلفی های 2014 . بهترین کرم دور چشم، مناسب سنِ شما . بهترینها برای سال نو . بهره مندی از دنیا . بهروز یاسمی . بیست معجزه . بیش از 120 انسان منجمد در انتظار حیات دوباره‌اند! . بیماری که جان مرتضی پاشایی را گرفت جدی بگیرید . بیوگرافی ناصر گیتی‌جاه . پاداش کسی که آیة الکرسی را زیاد می خواند . پاسخ . پاسخ به سوالات . پای صحبت «نامزد مرتضی پاشایی» . پایان یا آغاز عاشق . پایه تخت . پایه های اخلاق . پردرآمدترین شغل ها برای زنان . پرسش . پروانه . پروردگار . پس از فوت همسرش! . پسر . پل . پلک بزنید . پند . پوکی استخوان . پیام . پیام ضروری . " دانش کم چیز خطرناکی است " . "حبس" در انتظار مزاحمان تلفنی 115 . "زمین در خوش ترین احوال" . «بهنام تشکر» پدربزرگ شد! . 10 اختراع برتر 2014 معرفی شد . 10 ترفند ساده برای سال اول ازدواج . 10 تفاوت عمده بین مغز زنان و مردان! . 10 چیزی که زن‌ها درمورد مردها تنفر دارند . 10 چیزی که هرگز نباید روی صورت تان قرار دهید . 10 درس زندگی . 10 دلیلی که باعث می‌شوند هرگز ثروتمند نشوید! . 10 راز تحریک متابولیسم بدن . 10 راز حل نشده در مورد انسان‌های اولیه . 10 راز نادیده گرفته شده از تاریخ . 10 روش برای اینکه در زندگی خوش شانس باشیم . 10 فایده معجزه‌ آسای زنجبیل . 10 فرمول ساده برای چکاپ شخصی . 10 مسکن طبیعی عالی برای دردهای قاعدگی . 100 دلاری . 12 آلوده‌کننده هوای داخل خانه . 13 عادت روزمره که باعث پیری میشود . 13 واقعیت چینی که شاید نشنیده باشید . 1387 . 14 باور غلط گوارشی . 14 نکته برای رسیدن به زندگی شادتر! . 15 واقعیت جالب در مورد هند که تا به حال نشنیده اید . 15 کاری که افراد برخوردار از اعتماد به نفس بالا انجام نمی‌دهند . 15روز . 16 اشتباهی که شما را کوتوله نشان می‌دهد! . 18 توصیه همسرانه برای آقایان . 20 دقیقه قبل از خواب قهوه بنوشید . 22 نکته تغذیه‌ای،نمره سلامت‌ . 25 نکته طلایی . 27 چیزی که در 27 سالگی باید یاد گرفت . 3 سال متوالی خشکسالی متوسط تا شدید در 8 استان . 30 . 30 بلایی که نباید سرخودتان بیاورید !!! . 30سال . 4 برابر شدن جمعیت سالمندی ایران . 40 آموزه مهم درباره همسرداری از زبان ائمه . 40 درصد از 200 نوع سرطان، قابل پیشگیری است . 40 نکته مهم اخلاقی در 40 جمله کوتاه و خواندنی . 40درس . 5 اشتباه در شستن صورت . 5 ترفند برای کار کمتر و موفقیت بیشتر در زندگی . 5 نکته حیاتی برای پیاده روی در تابستان . 50 . 6 چای گیاهی که سالم تان می کنند . 6 راهکار برای فرار از استرس های کاری . 6 فایده . 7 پیشنهاد غذایی مهم پزشکان برای سلامت و زندگی شاد خانم ها . 7 دلیل کاهش تمایل زنان به بچه‌دار شدن . 7 غذای ساده برای 7 موقعیت حساس . 79 درصد روزهای امسال پاک و سالم بودند . 7سین . 8 جاذبه طبیعت گردی ایران . 8 غذای سمی . 8 ماده خوراکی برای کم کردن اشتها . 8 نکته مهم . 9 توصیه‌ مفید صبحانه‌ ای! . 9 عادتی که ثروتمندان در زندگی دارند . 9 یار سلامتی بدن به شرط اعتدال . Art . Beautiful letter . Best Photograph . change me . Frying eggs made easy . Kashmir . Nice Garden . RED X RED . sms-اس ام اس . snake man . Surgery of a snake . Taronga Zoo . wow!!! . آبان ماه . آبان، ماه کم آبی تهرانی ها . آتش چهارشنبه . آثار روابط جنسی از منظر قرآن . آخر الزمان . آخرین آمار ازدواج و طلاق در کشور . آخرین آمار بیکاری در کشور . آخرین حرف تو چیست؟ . آدم برفی . آرام شدن . پیامبر اکرم . پیامبر اکرم(ص) . پیامبر اکرم(ص) نمونه کامل اخلاق . پیامبراکرم . پیامبران . پیرزن و مرد گوژپشت . پیشگیری از بارداری در ابتدای ازدواج . پیشگیری از سرطان . پیشنهاد هیجان‌انگیز برای موهای شما . پیوندهای روزانه . تئوری پنجره شکسته . تاثیر رنگ های شاد بر خلاقیت انسان ها . تاثیر قرمزوآبی . تاثیر میوه‌های بنفش و آبی در تقویت حافظه . تاثیر والدین در اخلاق . تاریخچه هفت سین . تاریخچه ولنتاین . تبدیل برج آب قدیمی به یک خانه مدرن . تبریک . تجلیل از پدر تعلیم وتربیت ایران در روز جهانی کودک . تخریب 2 طبقه پاساژ علاءالدین... . تدابیر مردان در همسرداری . تدبیر درست . ترافیک پرحجم در جاده های کشور . ترایفـل کاسـه ای رنگی . ترفندهای ساده برای زندگی . ترفندهای یک کدبانوی کامل . ترول . ترک کف پا را جدی بگیرید . تزریق انسولین، باعث ایجاد سرطان خون می‌شود . تزیین تخم مرغ . تست . تستهایی جالب برای تشخیص طلای اصل از طلای تقلبی . تشخیص آلزایمر از طریق راه رفتن . تشخیص آلزایمر با تست بویایی ! . آزاردهنده‌ترین مشکلات اندروید جدید . آسون ترین کار و سخت ترین کار . آشنایی با علائم، راه‌های تشخیص و مقابله با ویروس‌ کرونا . آشنایی با علایم و نشانه بیماری ها در چهره . آشنایی با معماران چیره دست دنیای جانوران . آشنایی با ویتامین D و بیماری های کمبود ویتامین D . آفرینش زن . آلودگی در آب تهران نداریم . آمادگی ازدواج . آموزش درست کردن بهترین سیب‌ زمینی سرخ کرده‌ دنیا . آموزش نماز . آموزش کمک‌های اولیه به مصدومین اسید پاشی . آموزنده . آموزه های طنز و جالب عمه کتی . آنچه در مورد میگو باید دانست .
آرشیو
اشتراک
 
طراح قالب
www.parsiblog.com